În ziua de astăzi în scrierile de pe Twitter, LinkedIn și așa mai departe mai totul este la superlativ sau adjectivat.

Să dau un exemplu, unul singur: manager rău, manager bun, manager extraordinar. De pe o postare pe LinkedIn este această citare. Nu mai poate fi simplu: manager.

Trebuie să fie el cumva. Trebuie să-i găsim o caracteristică. De ce?

Să evaluăm:

-sunt unele scrieri literare. Acelea sunt de înțeles, sunt o oază de relaxare, o situație intimă cu cartea se creează, acelea pot fi de înțeles.

-postări în care se presupune că ești o autoritate într-un domeniu în care trebuie să vorbești în termeni descriptivi. Dar nu doar descriptivi cât mai mult: analitici. Și tu în loc să vorbești potrivit statutului te dai și vorbești la fel ca țața de pe maidan cu exaltări, intonații și adjective care nu sunt folosite cu scop analitic ci pentru a impresiona. Pe cine?

Nu trebuie să f*** doar că așa cere protocolul.

 


PENTRU A PUTEA CÂȘTIGA BANI CU DAEDALUS ONLINE TREBUIE SĂ VĂ CONFIRMAȚI CONTUL PE EMAIL DUPĂ ÎNREGISTRARE blank