E cred al treile-a articol pe care îl scriu despre sport. Nu are importanță. O să tot continui cu chestia aceasta până intră cuiva în cap.

Nu este neapărat să faci sport de performanță. Este important să-l practici până transpirația, măcar o boabă de transpirație îți apare pe frunte. Este valabil atât pentru bărbați cât și pentru femei.

Consumul de țigări trebuie redus dacă ești fumător. Pe cât se poate. Aceasta pentru a beneficia pe deplin de beneficiile sportului.

Nu are important ce sport îți alegi. Alergarea este de preferat pentru că este mai puțin costisitoare. O pereche de pantofi sport de alergare, un trening mișto sau ce îți permiți tu, dacă vrei îți bagi și niște muzică în căști și alergi.

Măcar 15 minute de alergare ușoară nu a omorât pe nimeni. E foarte simplu.

Dat fiind faptul că trăim în vremurile acestea când sunt restricții, poți să-l practici indoor. Este plin netul despre cum să practici indoor.

Și mai sunt și numeroase aplicații …

Ca să vă vorbesc și despre beneficii puțin. În primul rând că sportul practicat regulat elimină nivelul de stres din organism și metalele grele, toxinele. Ceea ce inveitabil previne aparația cancerului atât la persoanele de gen masculin cât și la cele de gen feminin.

Este foarte important a nu se confunda sportul cu treburile fizice pe care le ai pe lângă casă. Exemplu spartul lemnelor sau mutarea unei mobile. Chiar dacă acestea se practică regulat. Sportul este sport și treaba este treabă.

Abține-te te rog să crezi că atunci când urci scările în fiecare zi este sport. Sportul este ceva deliberat, practicat prin propria voință, și din necesitatea de a menține oraganismul sănătos iar sănătatea la cote maxime.

Întotdeauna când faci un sport, fie el de echipă sau solo fă o încălzire să nu te accidentezi.

Încălzirea constă în mișcarea ușoară a brațelor, gâtului, picioarelor, și în general a articulațiilor. Pentru că acestea sunt cele mai expuse accidentări.

Sport sigur nu este și nu o să găsești. Cel puțin nu complet sută la sută. De-aia trebuie să faci încălzirea organismului până a junge la o temperatură optimă pentru a-l practica.

Nu mă refer aici neapărat la întreg organismul dar măcar la articulații dacă ții la ele.