Sportul este una dintre activitățile care ne face să transpirăm. Poate nu toată lumea transpiră la sală sau pe pista de alergare, deși așa ar fi indicat și sănătos. Asta pentru că numai așa se pot elimina metalele grele din organism, adică prin transpirație, iar cea apărută de pe urma practicării unui sport cu regularitate este cu atât mai plăcută și sănătoasă.

În cazul în care o anumită persoană suferă de cancer la un nivel mai scăzut, tratamentul medicamentos, operația și sportul pot preveni reapariția sa și ajută la eliminarea sa. Este greu uneori să te ții de antrenamente și să te ții motivat pe perioade lungi de timp mai ales când ai o anumită vârsta care nu mai este cea a tinereții. Am văzut însă persoane care o fac în ciuda oboselii, în ciuda condițiilor meteo și în ciuda sfaturilor rău intenționate care spun că mai bine ar face altceva.

Așadar sportul elimină toxine din organism și metale grele, prin transpirație. Transpirația apare la o anumită temperatură, îndeosebi pe frunte. Pentru ca metalele grele să fie eliminate trebuie să atingi acea temperatură și asta se face cu efort oarecum susținut și prelungit. Numai și numai așa poți obține de la tine, de la prorpiul tău corp o cură de detoxifiere totală, a întregului organism. În plus practicând un sport nu vei face altceva decât să te simți mai bine, garantat. Asta pentru că practicarea unui sport cu regularitate aduce cu sine și secreția anumitor hormoni care sunt responsabili cu fericirea.

Trecând mai departe haideți să vedem puțin cam ce sporturi putem practica noi pentru a face din asta un ritual ușor de înfăptuit. În primul rând alergarea este cea mai benefică întregului organism și nimeni nu poate contesta acest lucru. Întregul organism este angrenat în procesele de transformare biochimică atunci când alergi. În plus strămoșii noștri obișnuiau să-și procure hrana prin vânătoare sau alergau pentru a nu fi prinși de diverse animale periculoase. Așadar este în gena umană ca alergarea să fie cea mai veche dintre activități înainte de a apărea altceva.

Ridicarea de greutăți este iarăși un sport bine de practicat însă în opinia mea greutățile nu ar trebui să fie foarte grele din simplu motiv că pot uza articulațiile.

Ca suplimentație este indicat să mâncăm fructe și legume ușor digerabile și suplimente nutritive atunci când antrenamentele sunt intense. Ca suplimente recomand Arginina sau Glutamina. Acestea sunt câteva părți de proteine esențiale mușchilor în procesele de refacere dar și creierului. În cazul în care organismul nu beneficiază de toate elementele necesare refacerii atunci intrăm în oxidare și într-o eliberare de Cortizol, lucru nebenefic, care poate duce la îmbolnăviri sau alte lucruri urâte. Așadar între antrenamentele mai grele, mai intense este foarte indicat să luăm pauze.

În cazul în care nu ai posibilitatea să alergi undeva, nu ai o bicicletă și nici posibilitatea de a merge la sală este foarte indicat să te antrenezi cu greutatea prorpiului tău corp. Există pe piața de aplicații tot felul de aplicații care îți propun scheme de antrenamente atât pentru începători cât și pentru cei care le mai au cu sportul și mișcarea cât de cât. Antrenamentele constau de obicei din flotări, genuflexiuni, abdomene, etc. Multe dintre aceste aplicații sunt gratuite.

Pe final aș mai spune că în sport este întotdeauna o etică. Și mă refer aici la faptul că dacă un boxer îți spune că a fost boxer nu vrea neapărat să te intimideze ci să te informeze că nu-ți poate face rău decât în ring eventual, pentru că nu ia lumea așa la bătaie pe stradă de nebun. Asta este o chestie din sport.

Și poate că te mai informează despre acest lucru pentru că poate simte nevoia de apreciere. De cele mai multe ori persoanele negativiste apreciază aceste afirmați ca fiind o treabă de intimidare și nu un lucru din cele enumerat mai sus anterior.

Aș recomanda acest supliment dacă vrei să te apuci de alergare și să faci o performanță,