Sportul și mișcarea în general sunt esențiale în buna funcționare a organismului. Spun asta din propria experiență.

Oridecâteori am avut un program sportiv sau de sală și oridecâteori mi-am fixact obiective, fie ele pe termen lung, mediu sau scurt nu am avut decât de câștigat.

Este la îndemâna oricui să se apuce de mișcare și sport și nu trebuie decât să începi cu o genuflexiune sau flotare, dacă atât și doar atât poți.

În cazul în care poți mai mult, faci mai mult. Ideal ar fi să te epuizezi aproape de toată energia la fiecare antrenament însă și să-i acorzi organismului și perioade de refacere. Ideal ar fi să-ți și suplimentezi organismul cu vitaminele și nutrienții necesari.

Iată mai jos o listă cu ceea ce am folosit eu în materie de suplimentație când antrenamentele au fost grele:

Spirulină

Arginină

Glutamină

Batoane proteice

Concentrat de proteine

Nu e neapărat să le folosești pe toate acestea însă măcar niște glutamină sau câteva batoane proteice tot poți să-ți cumperi.

Să nu uităm însă că ceea ce este mai important este alimentația și nu suplimentația.

Așadar, mănâncă cât mai bine și hidratează-te cu măcar 2 litrii de lichide pe zi. Este foarte important lucrul acesta. Dacă alimentația și suplimentația contează, hidratarea contează și mai mult. Fără apă metabolismul este afectat. Așa că, consumă cât mai multe lichide, fie că este apă simplă de la robinet, de izvor sau sucuri naturale.

Castiga bani cu Daedalus