Nu îmi verific prea des statisticile din simplu motiv că cred că engagementul contează ccel mai mult. Desigur unii clienți cer date precum numărul de unici, demografia, etc.

Ultima oară când am verificat Google Analytics anunță trecerea totală spre Google Analytics 4 de anul viitor. Nu prea le înțeleg pe acestea. Pe cât vor să le facă de intuitive pe atât mi se par de încâlcite.

Este ca, cu dashboardul de la WordPress. Eu am rămas pe clasic, am instalat chiar un plugin pentru a păstra dashboardul clasic, și cel de la primele versiuni WordPress, pentru simplu fapt că mi se poare că cu acesta clasic sunt toate la locul lor.

De-altfel multe înnoiri din astea au eliminat chestii faine, precum underline-ul la WordPress. Unii mai publică din vreun Live Writer. Am încercat și eu o perioadă să nu public direct din Dashboard-ul WordPress dar se pare că nu e de mine. Sau cel puțin poate ar trebui să mai încerc.

Nu știu cum e cu Google Analytics 4, am aruncat așa un ochi însă mai demult și nu mai rețin. Oricum probabil ne vom adapta și la asta, cum ne-am adaptat la multe schimbări WordPress și de altă natură.

Ceea ce este mișto când publici direct din Dashboard este că vezi dacă sunt cereri de actualizaări la Pluggin–uri și Template-uri, sau dacă este vreo problemă cu site-ul.


PENTRU A PUTEA CÂȘTIGA BANI CU DAEDALUS ONLINE TREBUIE SĂ VĂ CONFIRMAȚI CONTUL PE EMAIL DUPĂ ÎNREGISTRARE blank