Cred că există și alți români nemulțumiți și nu sunt doar eu. Vroiam astăzi să adresez o întrebare la CASS și nu răspunde nimeni. Nu răspunde nu doar astăzi și nu doar mie ci acolo nu se mai răspunde la telefon.

Pe email se trimit doar documente, nici vorbă de conversație sau să ceri vreo informație. Nu se poate decât la ghișeu unde întotdeauna e coadă și îmbulzeală.

Dar treaba aceasta nu e doar la CASS, e o chestie care probabil se generalizează. Nu mai poți vorbi cu un om, există roboți AI care răspund, și cam atât. Vezi cazul eMAG care de mult timp a scăpat de a plăti persoane care să vorbească cu publicul și să le rezolve problemele în timp real, la telefon.

Și sunt mult mai multe entități de tot felul cu care m-am confruntat cu lipsa personalului de relații cu publicul, un om acolo să-ți dea cât de cât o explicație decentă, să-ți ofere un răspuns la o întrebare sau să-ți rezolve o problemă.

E din ce în ce mai nașpa la capitolul acesta. Ca entitate îți convine că nu ai de plătit ci folosești doar un soft, ca client nu ai cum vorbi și discuta. Cum e mai bine? Era mai bine înainte?


PENTRU A PUTEA CÂȘTIGA BANI CU DAEDALUS ONLINE TREBUIE SĂ VĂ CONFIRMAȚI CONTUL PE EMAIL DUPĂ ÎNREGISTRARE blank