Nu vreau să fac rău nimănui, o spun doar ca titlu informativ: este a doua oară când Emag nu-mi aprobă un comentariu la un produs care nu era pe măsura așteptărilor. Mai mult decât atât, ultimul, total nefuncțional. Prostia mea că l-am testat după două săptămâni să văd dacă merge. Adică după ce expirase perioade de încercare.
Așa e când ajungi mare nu te mai doare nici în cot de ce le ajunge acasă, ce fac cu el, dacă le folsoses/sunt utile, în ce mod, etc.
În principiu cam despre aceasta este vorba. De durabilitate, pentru că dacă dai un ban trebuie să dureze, de unde și garanția, și de funcționalitate. Adică să folosești ceea ce ai comandat, într-un mod adecvat, și în scopuri bune.
Or Emag este interesat doar să vândă , să crească. Nu mai este la modă. La modă este a fi util într-un fel sau altul clientului. El te plătește.
Aș introduce un serviciu prin care clienții să plătească doar dacă vor, doar dacă ei consideră că un anumit produs merită banii respectivi. Așa aș eficientiza piața. Or asta ține de domeniul SF-ului. Dar cine știe, pe viitor, e posibil.
Așa că iar am luat țeapă de la unul din magazinele partenere Emag și i-ar nu mi-au aprobat un comentariu în care spuneam că produsul respectiv nu funcționează. Dă-o-n Doamne iartă-mă, că nu sunt atât de idiot încât nu știu cum să folosesc un selfie stick. Dar butonul acela nu vrea.
Eu evit eMag pe cât posibil. Mi se par că sunt chiar nesimțiți, au niște politici de preturi jegoase. Mai urmărim chestii pentru copii, și azi îți zice că nu mai are in stock și ieftinește produsul mâine îți scrie că sunt ultimele 2 și îl majorează și tot așa se joacă..
eu i-am redescoperit de cand cu easyboxul la scara. 😀
Eu mi-am făcut trial la Genius, și nu’ș cum să anulez. Să nu înceapă plata mai departe…
Ultimele comenzi le-am facut pe evoMAG si Altex. Pur si simplu au avut preturi mai bune…
Bine de știut. Eu am avut ochelari de cal și vedeam doar Emag. Poate era doar o nostalgie.