În primul rând pentru că îngrași porcul altcuiva. Vrei firește mai mulți oameni pe blog. Vrei firește mai multe conversii. E perfect normal. Și eu.
Întrebarea este câți dintre acești vizitatori care vin de pe promovări rămân fideli. Cât la sută? This is the big question!
Cel mai probabil foarte puțin încât nu merită. Poate pe vremuri merita, acum însă…De ce spun acest lucru? Personal nu am revizitat niciun blog care își face promovare pe AdWords. Nu am rămas fidel niciunuia dintre cele care plătesc pentru a sări în ochi.
Ce înseamnă aceasta? Înseamnă că interesul tău nu sunt cititorii ci doar să crești. Este ca și cum cineva s-ar strădui din răsputeri să-ți vândă ceva. Și atunci capeți un fel de repulsie, și zici PAS.
Ce este mai degrabă valoros? Valoroase sunt tutorialele și sfaturile bune pe care le dai, sfaturi pe care ți le-ai da și ție însuți. Onestitatea are încă valoare.
Rețele de socializare nu oferă vizitatori, mai ales cititori fideli…deci este o pierdere de timp nu doar să folosești campanii Adwords, e o tâmpenie sa ii faci blogului pagina de Facebook sau Instagram sau altceva.
Depinde. Eu as zice ca e OK si cu trafic din extern, dar continutul bun nu e exclus. Trebuie sa fie oriunde.