Nu am comandat prea des haine online. O experiență neplăcută avută cu un site nișat pe haine mi-a lăsat un gust amar. Mi-am comandat un sacou care în poze era super. L-am primit într-o pungă, tot boțit, parcă era scos din tomberon. Nu l-am purtat niciodată, și este de firmă. Însă arată ca dracu în realitate față de cum arăta pe modelul expus atunci pe site.
Am mai comandat ceva geacă de iarnă de pe Emag, care a fost Ok, și încălțăminte, care iarăși a fost Ok. Însă acum vreau să-mi comand acest palton de pe Emag. Nu știu ce să fac. Dat fiind faptul că este un tip de haină care se poate supune forțelor de mecanice de deformare mi-e că ajung în situația în care am ajuns cu sacoul. Adică să nu-l port niciodată. Adică aruncat acolo într-o pungă de la Fan Curier și expediat.
Pe de altă parte este de la DeFacto. Firmă despre care am auzit lucruri bune. Așa că totuși s-ar putea să-l comand. Este comercializat de către Emag. Dacă observ că ceva nu e în regulă îl trimit înapoi, pentru că am dreptul ca în termen de 14 zile să returnez produsul. Asta este una dintre beneficiile comerțului online. Ai dreptul de retur.
Update: și s-ar putea și perechea aceasta de blugi.
Comenteaza