Să presupunem ca vrei să iți menții corpul tonifiat. Să presupunem în continuare că vrei să mergi la o sală de fitness și chiar te înscrii. Pentru o sedință, două, pentru o lună sau mai multe.

Nu este un lucru rău și chiar te sfătuiesc să faci asta. Pentru că după cum știi deja sunt adeptul sportului parcticat regulat. Sportului practicat dupa un anumit program și nu haotic. Deși pană la urmă și haotic este bun. Este un prim pas.

Dar nu despre aceasta este articolul acesta. Acest articol este despre cum poți să economisești bani. Mai exact banii care îi platești la sala de fitnes. Dacă ești un sportiv de performanță firește că va trebui să mergi la sală. Dacă tu din acest lucru iți caștigi exisțenta este și normal sa te preocupe urmatorul antrenament.

Dar daca ești o persoană care pur și simplu vrei să slăbesti, să îți tonifici mușchii, iți garantez că se poate și fară abonament la sala, și fără antrenor. Și făra toate acele aparate complicate care uneori dau dureri de cap mai ales pentru incepatori.

Tot ce trebuie sa faci este sa alergi măcar 15 minute, sau ma rog, o distanță oarecare. Toate acestea le poți face cu un regim alimentar normal. Nu trebuie sa te supui la nu stiu ce diete.

Dacă vrei să-ți monitorizezi distanțele pe care alergi și timpul, aplicația pe care să o folosesc și pot să ți-o recomand este Runtastic. Este o aplicație mai mult decât utilă când vine vorba de a-ți monitoriza progresul. Dacă vrei să vezi cât ai slăbit folosești pur și simplu un cântar. Dacă nu ai unul poți cumpăra de la magazinele din oraș sau de pe Emag.

Dacă obiectivul tău nu este neapărat să slăbești ci doar să îți tonifici mușchii și să fi în formă sunt două aplicații gratuite pe care ți le recomand. Ele sunt: În formă în 30 de zile. Pe care o găsești pe Google Play. Sau Sworkit.Pe care o găsești și în App Store.

Așa că de-acum încolo nu vei mai avea scuze că te doare spatele sau mergi încovoiat/ă. Și chiar dacă și aceste aplicații ți se par costisitoare dimineața când te trezești, poți face câteva flotări, abdomenene, genuflexiuni sau îndreptări de spate. Îți garantez că nu sunt ridicole și nimeni din familie nu te va ridiculiza.

Ele sunt niște excerciții concepute pentru a menține organismul în formă și sunt practricate chiar și de trupele speciale. Firește la un mod mult mai intens.

Nu-mi rămâne altceva decât să te văd, sau să îmi scrii după măcar șase luni cum te simți acum și cum te vei simți după. După măcar 21 de zile. Spor la antrenamente!

PS: am vorbit pentru persoanele sedentare sau care au muncă mai mult de birou. Firește pentru cei ce lucrează la pădure sau sunt gospodine și aleargă de colo-colo sau prestează alte munci fizice, și acest lucru este de luat în seamă poate mai mult de cât am crede noi. Prioritatea lor este să se alimenteze bine, să se hidrateze bine și odihna. Sunt sigur că sunteți deja destul de mulți care deja aplicați toate sfaturile pe care le-am dat eu în acest articol poate de 100 de ori mai bine. Mă adresesz în primul rând celor sedentari și celor care nu cunosc încă pe deplin tainele unui trai sănătos. Mulțumesc!

Succes!