Care este valoarea unui articol de fapt în RON sau în EUR?

Pentru a evalua un articol contează şi timpul în cât a fost scris?

Contează după părerea mea experiența acumulată a celui care scrie, calitatea a ceea ce scrie şi cantitatea.

Mai nimănui nu-i pasă dacă eşti priceput şi scrii în două ore o mie de cuvinte sau ai nevoie de două zile să scrii un articol bun de blog.

Mai mult decât acestea trei despre care vorbeam valorează feedback-ul oferit de alții, recomandarea clienților anteriori.

Personal am încasat 500 de RON pe un advertorial, adică un articol de publicitate de 1500 de cuvinte.

Articolul scris de mine era într-un mod profesional, mai mult stil de copywriting. M-am bazat pe experiența anterioară, pe ce am citit anterior. Când spun bazat pe ce am citit vorbesc de expresii şi stil.

Adevărul este că am reformulat expresii şi am corectat semne de punctuație pentru că nu erau corecte. Şi asta la cererea clientului.

Clientul a fost mulțumit, eu am fost mulțumit de sumă. Suma mă motivează mult.

Un articol în afară, adică în străinătate, care are lungimea de 1000 de cuv. scris în limba engleză, costă undeva la 50 de EUR, în mod normal.

Calitatea unui articol depinde de scriitor dar şi de instrucțiunile celui care comandă. Contează mult să fie clar în instrucțiuni cel care „dă ordinul”, cum ar veni.

Un scriitor poate scrie un articol de blog de 1000 de cuvinte pentru 175 de EUR. Asta e suma cunoscută maxim pentru un articol.

Aici contează background-ul scriitorului foarte mult…CV-ul lui.

Întreb pentru un prieten, voi cât ați primit cel mai mult pentru un advertorial?


PENTRU A PUTEA CÂȘTIGA BANI CU DAEDALUS ONLINE TREBUIE SĂ VĂ CONFIRMAȚI CONTUL PE EMAIL DUPĂ ÎNREGISTRARE blank