Este scris de Chris Gullibeau, un antreprenor american. Este despre cum poți să reușești ca scriitor, blogger sau orice fel de artă cum zic ei.
Pentru a avea succes trebuie să știi ce înseamnă succesul pentru tine, trebuie să-l vizualizezi. Cartea este un ghid despre cum poți avea succes cu un blog.
Pentru a avea succes cu un blog, conform cărții, trebuie să pornești cu un nume de domeniu bun, cu un design plăcut și să stabilești un program de publicare. Spre exemplu de 3 ori pe săptămână.
Pentru a putea câștiga bani cu blogul tău nu trebuie să folosești Google Adsense, ci poți să obții venituri din afilieri sau din vânzare propriilor materiale, precum cărți electronice.
Chiar dacă la început nu avea cititori mulți Chris scria ca și cum s-ar fi adresat la zeci de mii de readeri. Scrisul este ceva care în opinia mea niciodată nu va dispărea cât omenirea va exista.
Scrisul va exista sub o formă sau alta, și oricând va fi o ocupație din care se poate mânca o pâine mai albă. În trecut se scria pe pereți, pe piramide, pe columne, pe table de piatră.
A apărut mai târziu hârtia, tiparnița, laptopul, internetul. Scrisul însă a rămas. Și surprinzător, se câștigă foarte mulți bani din asta. Fie că este content writing, ceea ce eu fac, acum, fie că este copywriting sau storyteling, nu contează, scrisul este o meserie, și încă și bănoasă.
Revenind la carte. Pentru a avea succes cu blogul tău trebuie să compui o poveste de succes despre tine sau blogul tău, și să fie și adevărată.
Preventiv Chris ne avertizează că nu tot timpul este distractiv să scrii însă trebuie să o faci dacă vrei să reușești. Trebuie să continui să scrii chiar și când nu mai este distractiv.
Obiectivul lui Chris Guillebeau este să scrie minim 1000 de cuvinte pe zi. În felul acesta își filtrează cititorii, atrăgându-i pe cei care chiar sunt interesați de subiect și nu se află pe site doar pentru a critica, adică pe hatteri.
Există o problemă însă, nu toată lumea se ține de treabă. Și astfel după luni de postat unii închid taraba. Însă dacă vrei să reușești în carieră de blogger, de influencer, de scriitor, trebuie să faci acest lucru chiar și după ce intervine rutina.
Trebuie să răspunzi la mail-uri și comentarii. Chiar și dacă nu ai chef trebuie să răspunzi la emailuri-le pe care le primești, la comentarii sau mesaje pe social media.
Pentru a reuși în carieră trebuie să existe un punct comun, o arie comună cu ceea ce îți place să faci și cu ceea ce poți face bani. Mai trebuie de știut că la un momentdat vor apărea și așa-ziși vampiri. Adică persoane care lasă comentarii negative, care trimit email-uri negative.
Comenteaza