Program bodybuilding

Imi aduc aminte cu nostalgie de perioada in care practicam culturismul, impins oarecum de nevoie, fiindca eram foarte slab. Am citit mult, multe reviste din domeniu, caci pe atunci nu aveam net. M-am inscris la sala si am inceput treaba, dupa programul schitat de antrenor.

Determinarea, alimentatia si munca asidua in sala mi-au transformat corpul intr-unul mult mai frumos decat fusese inainte. Si asta doar in sase luni. Sportul, orice sport este benefic sanatatii si starii de spirit. Indraznesc sa merg mai departe si spun ca orice activitate intelectuala care are ca scop perfectionarea ei este buna pentru sanatatea mentala si starea de spirit.

Astazi am sa va impartasesc si voua programul de antrenament pe care l-am folosit.

Program incepatori (2 luni)

LUNI, MIERCURI, VINERI

Pectorali: Impins cu haltera din culcat orizontal pe banca – 3 Serii, 12 Repetari, 10 Repetari, 8 Repetari

Dorsali: Tractiuni la helcometru – 3 Serii, 12 R, 10 R, 8 R

Deltoizi: Impins cu ganterele – 3 Serii, 12 R, 10 R, 8 R

Biceps: Flexii cu haltera – 3 Serii, 12 R, 10 R, 8 R

Triceps: Impins cu haltera priza ingusta – 3 Serii, 12 R, 10 R, 8 R

Picioare: Genuflexiuni – 3 Serii, 12 R, 10 R, 8 R

Abdomen: 3 Serii, 30 R, 25 R, 20 R

 

Acesta este un program pe 2 luni. Incercati-l daca doriti sa va apucati de sala. Este unul standard.  Nimic iesit din comun. Repetarile este bine sa fie facute pana la epuizare.

SUCCES!

Adăugat de | 2017-10-09T20:24:01+00:00 9 octombrie 2017|

Lasă un comentariu